.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش های ناشیانه رادیو فردا برای تقابل دولت با سپاه
رادیو دیروز: همانطور که پیش بینی کردیم، تیترهای مغرضانه رادیو فردا درباره خدمات رسانی به مناطق بحران زده شمال کشور، برای تخریب جایگاه سپاه بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رادیو دیروز، رادیو فردا عصر چهارشنبه خبری را با عنوان "روحانی وزیران نیرو و راه را به گیلان و مازندران فرستاد" منتشر کرد که تعجب ما را بر انگیخت که چطور دشمن دیرین کشور و نظام به تحسین اقدامات سریع! دولت در زمینه بحران شمال کشور پرداخته است. با کمی بررسی به این نتیجه رسیدیم که اصل موضوع تمجید واقعی دولت نیست. بلکه تخریب سپاه و بسیج و کمرنگ کردن خدمات آنان که از اولین روزهای وقوع این حوادث به کمک مردم شتافته بودند (و نه اینکه بعد از پنج روز آنهم با دستور رئیس جمهور مجبور به انجام وظیفه شوند) می باشد. به هر تقدیر دیری نپایید که پیش بینی رادیو دیروز درست از آب در آمد و رادیو فردا تنها بعد از چند ساعت با زدن یک تیتر دیگر کینه های انباشته شده در دلش را از سپاه بیرون ریخت و خبری با تیتر "روزنامه سپاه: حسن روحانی به دنبال «اردوکشی» است" منتشر کرد. جالب است که این خبر مرور تیتر اول تمام روزنامه های کشور از دنیای اقتصاد، خراسان، ابتکار، جهان، آرمان، ایران، اعتماد، شرق، قانون و صنعت گرفته تا کیهان و جوان امروز است. اما رادیو فردا تیتر خود را به روزنامه جوان اختصاص داده و حتی نام آن را هم نبرده و با نسبت دادن آن به سپاه تأکید می کند:

"روزنامه‌های کیهان که تحت نظر نماینده رهبر جمهوری اسلامی منتشر می شود و روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران اما در تیتر یک و همچنین یادداشت‌هایی حسن روحانی را به خاطر چنین سخنانی (بی سواد خواندن منتقدان) مورد حمله قرار داده‌اند. روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران همچنین حسن روحانی را متهم کرده است که با چنین سخنانی به دنبال اردوکشی است".
 
این در حالیست که تیتر تمام روزنامه های زنجیره ای معلوم الحالی که مشخص نیست مواجب بگیر چه کسی هستند را بدون ذکر وابستگی به جناح خاص یا حامی مالیشان مطرح می کند.
کاملاً مشخص است که دشمنی رادیو فردا با سپاه از آنجا نشأت گرفته که در هر پروژه خاص، بحران و مسئله حادی که می تواند برای چندین روز اخبار ضد ایرانی رادیو فردا را تغذیه کند، سپاه آستین همت بالا زده و بدون چشمداشت با حل جهادگونه مشکل، باعث شده رادیو فردا و امثالش کمترین سوء استفاده را از ماجرا ببرند. چنانکه در همین بحران شمال اگر قرار بود کار به دست مدیران دولت تدبیر و امید باشد چه بسا هفته ها زحمت تحریریه رادیو فردا را برای تهیه خبر کم می کردند. اما حضور به موقع و جانانه سپاه و دیگر نیروهای نظامی نقشه هایشان را برای تضعیف نظام و مدیریت بحران بر آب کرد.
به این ترتیب رادیو فردا با حمله به این نهاد مردمی از طرفی سپاه را در مقابل روحانی قرار داده و آن را دشمن وی قلمداد می کند که او را به "اردوکشی خیابانی" متهم کرده و از طرف دیگر عقده های کهنه دلش را نسبت به رهبر انقلاب، سپاه، شریعتمداری و روزنامه های ارزشی کیهان و جوان که مانند روزنامه های دیگر برای رادیو فردا خوراک خبری تهیه نمی کنند، می گشاید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.